donderdag 8 juli 2010

Nieuw stoffen!



Gisteren ben ik met mijn moeder en oma naar Doetinchem geweest! Mijn oma wilde daar bij iemand op bezoek, en dat gaf mijn moeder en mij de gelegenheid om naar Doetinchem te gaan! Hierboven zie je de super leuke stoffen die ik daar heb gekregen! Ik ben er heel erg blij mee! Zoals jullie misschien wel kunnen zien, hebben we ook een stop gemaakt bij de Ikea ;)!



En omdat ik toch deze week vakantie heb, en alleen thuis ben, heb ik de naaimachine naar beneden gebracht en vanmorgen dit schattige tasje gemaakt (tutorial van deze site!)! Ik hoop dat er komende dagen nog meer dingen zullen volgen!

En wat krijg ik al veel volgers zeg! Ik vind het leuk dat veel mensen geïnteresseerd zijn in mijn blog!
Volgende week eerst een weekje vakantie vieren, maar daarna ga ik gauw een give away organiseren!!

Lieve groetjes,
Marjolein


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk klein tasje zeg en leuk dat je de site erbij genoemd hebt, fijne vakantie, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zakje! Is het niet moeilijk om zo van een engelse site iets te maken? Ik heb een paar dingen die ik wil maken maar staan uitgelegd in het engels, ik kan wel engels maar de naaitaal in het engels zit me niet mee... :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gemaakt.
    Leuke stofjes
    Ben alweer benieuwd naar de volgende creaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stofjes!! En heel erg leuk tasje!! Ben ook erg benieuwd naar wat je nog meer gaat maken! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk tasje.
    Misschien een idee voor het verjaardagscadeautje dat ik nog moet weten te vinden tegen zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, de kinderen zullen in de toekomst blij zijn met zo'n juf.
    grt. Helmi

    BeantwoordenVerwijderen