dinsdag 30 augustus 2011

Mmmm, heerlijke taartjes


Mijn schoonmoeder had al eens laten vallen dat ze een etagère vol met neppe taartjes en cakejes zo leuk vond.... Dus ben ik voor haar aan de slag gegaan.

Ik heb alle taartjes en cakejes gehaakt. Een aantal komen uit het boekje 'Zoetigheid haken'
en een aantal komen van internet, voornamelijk van deze website

Om er echt een cadeautje van te maken stempelde ik een kaartje met bovenstaande tekst.
Deze maakte ik vast met een bijpassend lintje.

De taartjes stopte ik in zakjes van folie zodat je ze er doorheen kon zien.
Mijn schoonmoeder was er erg blij mee :) En dat vind ik natuurlijk erg leuk!

Ik heb dat wel vaker, ik ben gek op haken en naaien, maar op een gegeven moment weet je zelf niet meer wat je ermee moet. Hebben jullie dat ook wel eens?
Heerlijk vind ik het dan om wat voor een ander te maken!

Lieve groetjes,
Marjo

8 opmerkingen:

  1. Ze zien er heerlijk uit. Ik geef ook bijna alles wat ik maak weg :-))). Zo kan het blijven stromen...
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke taartjes en gebakjes om te krijgen. Dat heb je super gedaan, ik ga gelijk eens op dei website spieken (heb het haken ook sinds kort ontdekt!)
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief dat je dat voor haar gemaakt heb, ziet er mooi uit.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gemaakt hoor. Super leuk.
    Jammer dat de patroontjes in het engels zijn.
    Ik kan wel haken maar zo in het engels snap ik er niet veel van.
    Lief dat je ze weg gegeven hebt. En zo leuk verpakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kado heb je voor je schoonmoeder gemaakt. Het ziet er allemaal keurig afgewerkt uit, mooi ingepakt ook, en het kaartje erbij, helemaal top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog heb je! Ik ga je volgen! Die kleine taartjes zien er lekker uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wou dat ik ook zo handig was! Leuke blog! ik volg je, volg je terug?

    groetjes kimberley

    http://beautyandbirds.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen